KK #06 - A legszerencsésebb / legpechesebb ember

2020. július 05. 22:12 - Stöki

Mazur másodszorra a napilapok "kis színes" rovataiba illő témát hozott, de annyiban mindenképpen historikus jelentőségű, hogy az ismert történelemben nemigen akad pechesebb ember Frane Selaknál. Ugyanakkor szerencsés sem nagyon. Az ember, akinek elképesztő clickbait-címes cikkekből állt az élete, ráadásul itt élt a szomszédban. Embed lent, direkt letöltés innen, RSS itt, Itunes itt, Spotify oldal itt, Podomatic oldal itt.

Források:

(ha Mazur elküldi, feltöltöm)

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://keptelenkronika.blog.hu/api/trackback/id/tr9215983720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aud 2020.07.06. 10:16:15

Imádom a Képtelen krónikát, viszont a Selak sztori azért elég hoax szagú. Már a legelső, elvileg 1962-es vonatbalesetről sem találtam semmi információt a neten, szintúgy az állítólagos 63-as légikatasztrófáról sem. Elképzelhető, hogy rosszul kerestem. Persze ha már a negyede igaz a meséinek, akkor is érdekes. (Egyébként nem hallgattam még végig az adást, lehet, hogy erre ti is kitértek.)

B-Bird 2020.07.08. 11:16:05

Most lehet csak nálam a bibi, de spotify nálam erre a 6.részre a daulton chris féle sztorit hozza be.

Stöki · http://iddqd.blog.hu 2020.07.08. 20:29:40

@B-Bird: Először azt töltöttem fel, tévedésből. Majd publikálás után rögtön észrevettem, és cseréltem a fájlt, törölve az előzőt. Csak addigra a Spotify már csinált róla egy másolatot (wtf), és azóta sem frissítette be az adást, vagyis még mindig azt az mp3-at játssza le, ami fizikaliag már napok óta nem létezik a KK-t hostoló podcastszolgáltatónál. Írtam a supportnak, eddig semmi válasz. Szerintem ultragáz, ahogy ezt a Spoti kezeli (Podcast Addict, iTunes, minden más rögtön befrissített).

B-Bird 2020.07.09. 12:21:15

@Stöki: Igen, minden szolgáltatónak megvan a kis árnyoldala, amit jól nem látni amíg bele nem taposunk. :-) (sorry egyébként, én is előbb lőttem, mint kérdeztem, mert utólag láttam, hogy fb-n már jelezték a bakit, meg aztán gondolhattam is volna, hogy Te is feltöltés után ellenőrzöd, hogy okés-e az anyag.)

Nézzük a jó oldalát, aki szpotizik, az most kapott egy kis előre bónusz adást. :-D
süti beállítások módosítása